Burn out

Waarom wordt ik zo snel moe of gespannen?

Net zoals iedere mentale ziekte heeft burn-out bepaalde symptomen waaraan je de ziekte kan herkennen. Ondanks dat het vaak niet herkend wordt, is het nuttig de symptomen van burn-out tijdig te herkennen om zo erger te voorkomen. Je kan voor jezelf nagaan welke van volgende symptomen van burn-out eventueel op jou van toepassing zijn.

We kunnen de symptomen van burn-out indelen in 3 types symptomen van burn-out: de lichamelijke symptomen van burn-out, de psychische symptomen van burn-out en gedragssymptomen van burn-out.

Wanneer je vaker het gevoel hebt dat het leven niet meer leuk is, slecht slaapt, moeilijk kunt concentreren, paniekaanvallen ervaart en altijd een gevoel van moeheid hebt. Is dat een teken dat je op je reserves aan het leven bent. Het kan ook zijn dat je slecht slaapt, snel humeurig bent, agressief kunt reageren, pijnen in je lichaam ervaart, veel eet en over actief bent. Ook dat kan een teken zijn, dat de uitputting nabij is. Wanneer dit het geval is, is het tijd om hulp te zoeken. Mergel jezelf niet helemaal uit en gun jezelf tijd, liefde en rust. Want dat is het medicijn wat je op dat moment het meest nodig hebt.

De keus is altijd aan jezelf om verandering in je leven aan te brengen.

Door een Acupunctuur – Shiatsu behandeling te ondergaan, ga je ervaren waar je lichaam en geest blokkeert. Doordat je pols wordt gelezen komt er ook verduidelijking gezien je gedrag en lichamelijke en geestelijke klachten. Je zult bewust worden van jouw woorden en je ‘eigenaardigheden’.

Brengt de zuivere waarheid aan het licht.

Geeft diepe rust in het lichaam.

Brengt verandering in het
ZIJN.

Zet de ziel aan het denken.

Sluiten